20.02.17

Про ексклюзив і трафік


Коротко напишу, бо часу немає.

Чим вимірюється успіх для регіонального Інтернет-видання? Впливовість або популярність. В ідеалі, що на практиці буває доволі рідко, - поєднання цих двох показників.

Досягти впливовості - значить, треба багато працювати з ексклюзивом (не просто його добувати, а пояснювати, що воно таке і з чим його їдять), орієнтуватися не на масового читача, а на найвпливовіші прошарки суспільства (владу, бізнес, політиків тощо).

Популярність - відвідуваність - здобути значно легше. Якщо є кілька зайвих тисяч гривень на місяць - взагалі просто. Купа трафікогенераторів, починаючи від усім відомого "Укрнету" й закінчуючи всілякими редтрамами і маркетгідами.

Тут для журналіста з тонкою душевною організацією (хоча з цим краще, звісно, в журналістику не йти) таїться велика небезпека отримати страшне розчарування. Пише отак він круту новину, витрачає на неї півдня, збирає коментарі й шукає у темних закапелках бек. А читачу насправді пофіг, де її прочитати: на першоджерелі чи передрукованою іншим сайтом, куди він звик заходити. 99 відсотків узагалі не заморочуються першоджерелами і подібною хернею. В мене друг недавно спитав (для фахівців це звучить, як повна маячня, для нього ж, звичайного споживача інформації, - цілком нормально): "А у нас що, хліб дорожчатиме?" - "Не знаю, - кажу я. - А ти де це прочитав?" - "Так "Укрнет" написав же".

Він щиро вважає, що "Укрнет" "пише" новини. Йому достатньо заголовків на "морді". Плювати він хотів на всі зусилля того, хто цю інфу добув. І правильно робить, що плює.

Тому важливо, коли плануєш запуск проекту, розуміти, на що орієнтуватися. Бо для впливовості й відвідуваності треба використовувати трохи різні підходи. Звичайно, повторюся, в ідеалі це можна пробувати поєднувати.

Немає коментарів:

Дописати коментар