Шукати в цьому блозі

03 червня 2020

Читайте вже скоро

Цитата з майбутнього тексту: «Одного разу складав протокол за адмінпорушення, а тут черговий по вокзалу телефонує: "Грабіж! Бандит вискочив з вокзалу". Люди показали мені - он він побіг! Я за ним. Наздоганяю, а він: "Я не бандит! Бандит он там, далі!" А я нікого далі не бачу, темно було. Та що ти, думаю, мені розказуєш. Підсікаю його, мужик той падає. На ньому куртка "Аляска" була і крепдешиновий костюм. Піднімаю - коліна стерті, куртка порвана, підборіддя розбите. І тут бачу в кущах справжнього бандита! Затримую і його, приводжу обох на вокзал. "І що мені тепер робити? - питає перший. - Я до мами їхати зібрався, як тепер поїду?" А мама в нього - прокурор Москви...»

Про що це чи про кого? Не скажу поки, але, як вийде текст, обов’язково ним поділюся. Я лише чорнову роботу закінчую (над першою частиною, буде ще), але самому подобається.

Немає коментарів:

Дописати коментар