Шукати в цьому блозі

27 серпня 2020

Рік!


Це сталося рівно рік тому, 27 серпня 2019-го.

Увечері того дня я був п’яний і радісний. Зідзвонився з давньою подругою, з якою періодично сварюся. Вирішив помиритися. Домовилися випити пива у «Дудлярі» (тоді в меню ще не було «хохляцьких ковбасок», тому я з чистою совістю ходив у цей заклад).

Поки з’ясовували стосунки, підійшов ще один друг з гарненькою жінкою. І якось зразу вона мені запала в очі. Підсів до неї, почали роздивлятися фото у її фейсбуці. Телефон у неї був такий собі (думаю, його лишили німці, коли відступали у 43-му, а хтось з дідів-прадідів Лєри підібрав), тому довелося додати нову знайому в друзі, щоб продовжити перегляд на моєму. Слово за слово - я і незчувся, як минуло години півтори.

Як з’ясувалося, Лєра вийшла в АТБ, зустріла нашого спільного друга й пішла з ним у «Дудляр». Їй уже треба було додому, а ми посунули шукати серед ночі караоке. На щастя для всіх, хто міг би почути мій п’яний спів, так і не знайшли.

Наступного дня ми з нею пили каву в тому ж «Дудлярі». Потім - ще раз. Потім гуляли. Кілька разів сиділи на лавці під її під’їздом до першої ночі. Цілувалися, говорили про все на світі.

У вересні вона переїхала до мене. 11 січня 2020-го ми одружилися, скориставшись послугою «Шлюб за добу». Причому зробили це в Олександрії. Про це не знав ніхто, навіть батьки, аж поки ми не виклали фото у фейсбуці. Повернулися у Кропивницький - під воротами вже чекали наші друзі. Хто з чим - олів’є, випивка, ковбаса. У нас було вдома трохи картоплі... Втім, одруження і наше «студентське» весілля - окрема історія.

Ми разом уже рік. Мені не завжди з нею легко. Бувають непорозуміння, ми іноді сваримось і дуємось одне на одного. Але то все фігня. Вона підтримує всі мої ідеї, я намагаюся вберегти її від негараздів. Я встаю на півгодини раніше, щоб зварити їй кави і розбудити поцілунком. Вона телефонує мені хвилин за десять після того, як ненадовго розлучаємось. Засинає на моїй руці й уві сні не дає її забрати, коли хочу повернутися на інший бік.

Я кохаю її. А вона - мене. Це, як би банально не прозвучало, - найголовніше.

Немає коментарів:

Дописати коментар