Шукати в цьому блозі

20 грудня 2019

Про особисті мотиви і новий проект

Чому я запускаю «Дай руку». (Саме запускаю, а не «придумав», бо ідея запозичена в російського видання «Такие дела». З редакцією «ТД» листувався, там не проти.)

Пафосних слів про благодійність не буде. Натомість - чесно про мої особисті мотиви.

Так склалося, що в сорок років зрозумів: значно крутіше давати, ніж брати. Читав про це, дивився «правильні» фільми», виховували ж наче нормально - але дійшло лише в сорок. Видання «Дай руку», за допомогою якого збиратимемо гроші для благодійних організацій, фондів, соціально значущих проектів, - утілення цього принципу в життя.

Писати про людей, розповідати історії - те, до чого прагну останні років двадцять. Робив це час від часу в «УЦ». Тепер хочу регулярно. Я отримую кайф від процесу, то чому відмовляти собі в задоволенні? Робота ж у CBN має інший формат.

Політика, кадрові призначення, кримінал, суди, хтось щось заявив - про все це треба повідомляти (і я нікуди з CBN не йду). У стрічці новин майже немає місця для Людини, цілком конкретної людини з її проблемами, здобутками, розчаруваннями і мріями. Це не погано і не добре, це - реалії. Хочу (дуже хочу!) змінити ситуацію і вивести в українське медіа-середовище видання, яке писатиме про людей.

Усвідомлюю складнощі, з якими доведеться зіткнутися, - відсотків на десять, бо в реальності їх буде набагато більше. Однак «Дай руку» для мене - можливість утілити в життя мрію. Відмовлятися від мрії я не збираюся.

Нагадаю принагідно, що перед офіційним стартом, пошуком спонсорів, подачею проекту на спільнокошт чи гранти ми хочемо створити і потестувати сайт. Для цього треба близько 5 тисяч гривень.

___________________________________________

Зробити свій внесок можна, перерахувавши будь-яку суму на картку ПриватБанку 5168 7450 3006 5038 (Попоніна Валерія Вікторівна).

___________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар