Шукати в цьому блозі

19 травня 2021

1000 знаків: #7. Травень

Чому травень? Чому саме цей місяць уже рік у моїх думках, як тільки розслаблюся?

Спочатку я пояснював це примітивною логікою. Ну, знаєте, весна, все квітне, скоро вже красне літечко... Однак, здається, все не зовсім так. Природа зазвичай прокидається у квітні.

Потім я намагався знайти якісь пам’ятні дати у травні. Десятого - день народження мами. Але, чесно кажучи, не найголовніше свято протягом року. Перше, дев’яте? Ну, так собі підходить, я ніколи не був прихильником совка.

Були навіть думки, що це якийсь знак. Буцімто щось - і бажано хороше - має статися у травні. Торік нічого такого. У нинішньому році ще є час, проте немає ніяких передумов. Хіба сам щось придумаю. (Може, так і треба, вигадати самому щось прикольне?)

Травень мені сниться. Ніби я виходжу зі свого дому, обабіч доріжки до хвіртки буяють квіти. Зелена травичка. Біло-рожеві вишні. Бджоли. Тепло, але не спекотно. Можливо, дощ. Можливо, навіть з грозою. Тихий і спокійний вечір...

Думаю, я відчую одразу, коли мої мрії і сни збудуться. І справа не в будинку, квітах чи дощі. Справа у внутрішньому відчутті, гармонії. Справа в мені.

Немає коментарів:

Дописати коментар