Шукати в цьому блозі

08 травня 2021

1000 знаків: #2

Вигадав я собі заняття - писати по тисячі знаків щодня. І тут же зіткнувся з проблемою. Мені, зовсім не дурному і не зовсім ще старому чоловіку, це складно.

Втім, пояснюється моя нездатність скласти кілька десятків слів докупи просто.

З грудня 2008 року (з невеликими перервами) вся моя професійна діяльність напряму пов’язана з новинами. Щоб ви знали, це зло, особливо у таких кількостях. Коли в тебе на день буває до десятка написаних за єдиним шаблоном матеріалів (а деякі з них - в умовах жорсткого дедлайну, «на вчора»), мозок атрофується. Він не хоче напружуватись. Заголовок, лід, джерело інформації, деталі, бек - погнали.

Буває, я пишу і тексти. Однак їх мало. А мій теперішній рівень як автора - не такий, як хотілось би.

Висновок лише один - лупати цю скелю. Змушувати себе, навіть коли втомився, не хочу, «о боже, я теперь вдова - у мужа тридцать семь и два».

Ну і придумав собі вчора таку штуку ще. Є багато літературних задумів, до яких ніяк не доходили руки. От можна їх потроху, по тисячі (й більше) знаків щодня починати втілювати.

Немає коментарів:

Дописати коментар