Шукати в цьому блозі

09 травня 2021

1000 знаків: #3. Тепер ви можете купити мені кави чи підтримати на Patreon

Я в журналістиці вже 20 років, останні 13 керую різними ЗМІ, нині - шеф-редактор інформаційної агенції «Центральноукраїнське бюро новин» (CBN). Моя професійна діяльність пов’язана передовсім з новинами. Щось горить, заяви політиків, вбивства, корупція... Якщо чесно, трохи стомився від цього всього.

Дуже хочу писати (і пишу, як тільки випадає нагода) тексти. Найбільше цікавить Людина, її печалі й радощі, падіння і злети, цікаві повороти долі й уміння лишатися собою за будь-яких обставин. Це, між іншим, є однією з головних причин, чому хочу запустити «Дай руку».

Час від часу видаю літературні речі, здебільшого короткі оповідання. Планую - не мрію, а є цілком конкретні теми, мінімум дві - добратися і до документальної прози.

До чого я? Хочу писати більше і частіше. (В тому числі, до речі, - англійською, але це - теж у планах. Спочатку треба повернути свій колишній level, а потім ще й підняти його.)

Поки ж, якщо вам «заходитимуть» мої літературні й напівлітературні потуги, можете підтримати мене на Buymeacoffee чи Patreon.

Немає коментарів:

Дописати коментар