Шукати в цьому блозі

10 вересня 2020

Я і техніка

Мої стосунки з усілякою технікою не завжди добре закінчуються. Всяке буває.

От якось у «Ельворті», наприклад. Підійшов я до автомата, щоб кави випити. Впхнув у нього гроші. Металевий звір їх з’їв, погарчав трохи і замовк. Спроби отримати від нього каву ні до чого не призвели. Купюру він теж, звичайно, не повернув.

Через кілька днів я вирішив знову випробувати долю. Гроші успішно зникли в череві автомата. Гарчання, потріскування - і ось він, напій, що бадьорить душу й тіло. Особливо ж бадьорить, коли, як цього разу, каву залізна тварина дає, а стаканчик - ні. Облиті джинси, пляма на футболці й чудовий настрій - усе як треба.

Але найбільше мені сподобалось купатися в модерновій душовій кабіні. Ще та феєрія.

Якщо коротко, то я і ще кілька людей зняли у Миколаєві квартиру на дві доби. Мої співмешканці пішли зранку у своїх справах, а я лишився на хазяйстві. Приготував плов на всіх, зганяв у магазин по бухло. До вечора, коли мали повернутися кенти, було ще пару годин. Чого б не скупатися?

Ванна кімната була здоровенною. Сама ванна займала в ній більше половини площі й розмірами нагадувала невеликий басейн. Поруч стояла душова кабіна. Таких на той момент я ще не бачив: блискуча, з купою кранів і кнопок.

Я роздягнувся, зайшов усередину. Повернув кран, що, як мені здавалося, відповідає за струмінь води згори. Десь збоку в мене вдарив кип’яток. Я гучно матюкнувся й вискочив з кабіни. Вимкнув воду й почав пробувати порозумітися з монстром, стоячи біля нього. Душ вперто плювався гарячою водою і зовсім не планував пустити мене помитися.

Побороти цю халепу стало справою принципу. Я крутив крани, натискав на кнопки, бив кабіну й голосно лаявся на неї. Зрештою апарат, щоб стало ще веселіше, ввімкнув радіо. Калюжі на підлозі, з душової кабіни кричить якась попса, і я - мокрий з ніг до голови, голий і злий, як сто бійцівських собак.

Скупатися того дня мені таки вдалося. Після півгодини боротьби людського інтелекту з машинним переміг здоровий глузд: я набрав повну ванну води й помився там.

А які у вас стосунки з технікою?
 

Немає коментарів:

Дописати коментар